Οι επαναλαμβανόμενες διαμάχες που αφορούν στο Μουντιάλ 2022 του Κατάρ (20/11-18/12), αποδεικνύονται αρκετές για να προβληματίσουν τους χορηγούς και τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, αλλά οι περισσότεροι θα τιμήσουν τα ακριβά συμβόλαιά τους για την κορυφαία ποδοσφαιρική συνάντηση του πλανήτη.
Μία διοργάνωση, που συγκεντρώνει δισεκατομμύρια τηλεθεατές (1,12 δισεκατομμύρια μόνο για τον τελικό του 2018 στη Ρωσία, σύμφωνα με την FIFA), το Παγκόσμιο Κύπελλο, προσελκύει επίσης κάθε τέσσερα χρόνια, χορηγούς που αναζητούν ένα παγκόσμιο κοινό, είτε είναι συνεργάτες της διοργάνωσης, είτε των εθνικών ομάδων που συμμετέχουν.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο TheStandard.gr