15.6 C
Athens
9.1 C
Thessaloniki
Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2024
More

    Μάκης Βορίδης: «Δεν είναι ρουσφέτι ο 59χρονος σταθμάρχης»

    Για το θανατηφόρο δυστύχημα των τρένων στα Τέμπη, αλλά και για τον 59χρονο σταθμάρχη, ο οποίος και κρίθηκε προφυλακιστέος μετά την απολογία του, μίλησε ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης.

    Ο κ. Βορίδης επανέλαβε τα όσα είχε προ ημερών και ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, για τον σταθμάρχη Λάρισας, δηλαδή ότι δεν είναι ρουσφέτι. «Δεν είναι ρουσφέτι, τι να εξυπηρετηθεί προνομιακά ο σταθμάρχης, όταν ζητάει ο ΟΣΕ 18 σταθμάρχες και σηκώνει προκήρυξη για 18 θέσεις και από αυτούς ανταποκρίνονται δύο», ανέφερε σχετικά ο κ. Βορίδης, τονίζοντας έτσι ότι δεν υπήρχε προνομιακή μεταχείριση του 59χρονου.

    Ο υπουργός Εσωτερικών στάθηκε και στα όσα καταλογεί τόσο στον ίδιο, όσο και στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας η αξιωματική αντιπολίτευση και δη ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος (σ.σ. ΣΥΡΙΖΑ) μέσα από τον τομεάρχη Διαφάνειας Γιάννη Ραγκούση είχε απευθύνει ερώτημα στο κυβερνών κόμμα για το ποιος κυβερνητικός ή πολιτικός παράγοντας μεσολάβησε για την «παράνομη μετάταξη» του σταθμάρχη. Συγκεκριμένα, είπε ότι οι κατηγορίες του ΣΥΡΙΖΑ είναι εσφαλμένες, καθώς στις μετατάξεις δεν υπάρχουν όρια ηλικίας.


    «Αυτό λέει ο ΣΥΡΙΖΑ και είναι εσφαλμένο. Όρια ηλικίας ως προϋπόθεση για νεοπροσληφθέντες, ορίζει μια υπουργική απόφαση. Η τοποθέτηση (σ.σ. του σταθμάρχη) ήταν μετάταξη, ακριβώς για αυτό δεν υπάρχουν όρια ηλικίας. Η Υπουργική Απόφαση δε λέει τίποτα για 48 έτη.

    Το όριο ηλικίας, με βάση την ΥΑ για την πρόσληψη, είναι τα 28 έτη. Είναι ΥΑ του 2006, η οποία καθορίζει τα όρια ηλικίας και η οποία την επίμαχη χρονική στιγμή δεν έχει αλλάξει», ανέφερε σχετικά με το ζήτημα των μετατάξεων ο υπουργός Εσωτερικών.


    Πρόσθεσε, επίσης, ότι το όριο ηλικίας αντίθετα, τίθεται στο περίγραμμα θέσης του σταθμάρχη. «Στο περίγραμμα θέσεως, το οποίο δεν έχει κανονιστικό χαρακτήρα, στα επιθυμητά προσόντα, αυτό είναι στο οποίο αναφέρθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρει όριο ηλικίας μέχρι 48 ετών. Αυτό όμως δεν ορίζεται κανονιστικά.

    Εκεί, αναφέρεται και γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Δε σημαίνει ότι δεν παίρνει κάποιον αν δεν έχει γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών γιατί αυτό δεν προσδιορίζεται από την προκήρυξη. Η προκήρυξη για τη μετάταξη θέτει να έχει ΔΕ σταθμάρχης, να έχει δηλαδή ένα απολυτήριο λυκείου. Όλα τα υπόλοιπα δεν τίθενται. Τίθενται μόνο στο περίγραμμα θέσης, που δεν έχει κανονιστικό χαρακτήρα».

    Σύμφωνα με τον υπουργό, «οι μετατάξεις στον ΟΣΕ ποτέ δεν είχαν όριο ηλικίας», και αυτό γιατί «ο οργανισμός του ΟΣΕ ποτέ δεν προέβλεπε μετατάξεις, γιατί ο ΟΣΕ έδιωχνε κόσμο, δεν έπαιρνε κόσμο. Δεν είχε μετατάξεις παρότι γινόντουσαν με βάση την κινητικότητα».

    Η σύμβαση 717

    Μιλώντας για τη σύμβαση 717 του Οργανισμού που αφορά στην τηλεματική, ο υπουργός Εσωτερικών τόνισε: «Το 2014 η σύμβαση 717 υπεγράφη από την κυβέρνηση Σαμαρά με τριετή διάρκεια. Αρχίζει να εκτελείται, σταματάει το 2016, μπαίνει σε λογική αναθεώρησης. Από το 2016 και εν συνεχεία «παγώνει» και επανενεργοποιείται το 2019 και εν συνεχεία υλοποιείται το 70% του έργου. Δεν υλοποιήθηκε το υπόλοιπο 30%, κάτι που είναι αντικείμενο ελέγχου».

     



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ