15.2 C
Athens
13.8 C
Thessaloniki
Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024
More

    Σέρρες: Συγκλονίζει η μητέρα φίλου του 11χρονου που σκοτώθηκε στην έκρηξη σε σχολείο – «Τον έβλεπε στον ύπνο του»

    Συγκλονίζει η μητέρα φίλου του 11χρονου που σκοτώθηκε στην έκρηξη στο λεβητοστάσιο στο 9ο Δημοτικό στις Σέρρες, στις 5 Δεκεμβρίου 2022.

    Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022 ώρα 14:10. στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών σημειώνεται έκρηξη στο λεβητοστάσιο. Η σιδερένια πόρτα εκτινάσσεται και καταπλακώνει 11χρονο μαθητή με αποτέλεσμα το παιδί να βρει τραγικό θάνατο. Από το συμβάν, τραυματίζονται και άλλοι δύο μαθητές ηλικίας 6 και 10 ετών. Ο πρώτος μεταφέρεται στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ιπποκράτειο όπου νοσηλεύεται για μέρες, ενώ ο δεύτερος στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, ελαφρά χτυπημένος.

    Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικό προσωπικό αδυνατούν να πιστέψουν την τραγωδία που συνέβη, με την οικογένεια του μικρού Βασίλη να είναι απαρηγόρητη.


    Αμέσως μετά το τραγικό συμβάν, δύο ψυχολόγοι από την πόλη των Σερρών αναλαμβάνουν δωρεάν την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης σε γονείς και μαθητές του 9ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, όπου συνέβη η φονική έκρηξη. Στενός φίλος και συμμαθητής του άτυχου Βασίλη ήταν μεταξύ των παιδιών που κρίθηκε αναγκαίο να δεχθούν ψυχολογική υποστήριξη. Όπως εξηγεί η μητέρα του στο thestival.gr, «τα δύο παιδιά έκαναν πολλή παρέα. Ταίριαζαν σαν χαρακτήρες».

    «Το πιο δύσκολο ήταν να του το ανακοινώσω – Έβλεπα το παιδί μου να μαραζώνει»

    Η μητέρα του φίλου του Βασίλη περιέγραψε με συγκλονιστικό τρόπο το πόσο δύσκολο ήταν να ανακοινώσει στο παιδί της πως ο 11χρονος είναι νεκρός. Ο γιος της, στο άκουσμα της τραγικής είδησης, δεν αντέδρασε. Χρειάστηκε χρόνο να το επεξεργαστεί.


    «Στην αρχή με ρωτούσε πώς έγινε. Προσπαθούσα να του εξηγήσω όσο μπορούσα αλλά με βοήθησε και ο ψυχολόγος σ’ αυτό. Κάποια στιγμή απέφευγα να τον ρωτάω, δεν ήθελε να το συζητάει συνέχεια. Του εξήγησα ότι όταν θέλει να μου μιλάει, μπορεί να το κάνει. Για κάποιο διάστημα τον έβλεπε στον ύπνο του. Για το σκηνικό ρωτούσε μόνο στη αρχή. Το καλό είναι ότι απομόνωσαν το πίσω μέρος, βέβαια τα παιδιά θέλουν να πάνε αλλά δεν είναι μέρος γι’ αυτούς», ανέφερε η μητέρα.

    Η ίδια πρόσθεσε πως η βοήθεια του ψυχολόγου ήταν απαραίτητη. Το παιδί της, σύμφωνα με τα όσα είπε, είναι κλειστός χαρακτήρας και δεν ξεσπούσε. «Όταν του ανακοινώσαμε ότι έφυγε ο Βασίλης, δεν αντέδρασε αμέσως. Άρχισε να το επεξεργάζεται. Μετά άρχισε να σφίγγεται, πήγαινε στο μπάνιο, καθόταν για ένα λεπτό και ξαναέβγαινε. Ήταν δύσκολο να βλέπω το παιδί μου να μαραζώνει. Σκέφτηκα να μιλήσω σε ψυχολόγο και μετά έμαθα ότι ο κ. Ασίκογλου αναλαμβάνει ψυχολογική υποστήριξη αφιλοκερδώς».

    Μάλιστα, σημειώνει πως ούτε από τον δήμο Σερρών αλλά ούτε και από το υπουργείο Παιδείας υπήρξε στην αρχή ψυχολογική υποστήριξη σε γονείς και μαθητές του 9ου Δημοτικού Σχολείου. «Κανείς δε μας στήριξε. Ούτε εμάς στην τάξη, ούτε και τα παιδιά που ήταν παρόντα. Μετά από πολλές ημέρες και αφού άνοιξε το σχολείο, μας ανακοίνωσαν ότι υπάρχουν ψυχολόγοι. Εμείς θέλαμε αμέσως ψυχολογική υποστήριξη. Στο πρώτο πεντάλεπτο μετά το συμβάν έπρεπε να είναι εκεί».

    «Μου είπε ότι ο ψυχολόγος τον βοήθησε πολύ – Θέλησε να τον ευχαριστήσει»

    Ο μικρός μαθητής -σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε η μητέρα του- βοηθήθηκε σε σημαντικό βαθμό μέσω των συνεδριών. «Μου είπε πως ήθελε να τον ευχαριστήσει για την υποστήριξη. Ο γιος μου είναι κλειστός χαρακτήρας. Ήθελα να βγάλει αυτά που είχε μέσα του».

    Λίγο μετά το 40ήμερο μνημόσυνο για τον 11χρονο Βασίλη, ο φίλος του ζήτησε να ξαναπάει στον ειδικό. «Ένιωσε την ανάγκη να το κάνει. Του έλεγα πως δεν είναι κακό να κλαις, ούτε μπροστά σε μας», πρόσθεσε η μητέρα του και επισήμανε πως σχεδόν όλοι οι γονείς -σε κάθε τους συζήτηση- καταλήγουν στον μικρό Βασίλη και το πόσο τραγικά “έφυγε”.

    Η επιστροφή στο σχολείο μετά τον χαμό του 11χρονου

    Η κατάσταση μέσα στην τάξη την πρώτη ημέρα της επιστροφής των μαθητών μετά τον χαμό του Βασίλη ήταν τραγική. Αρκετοί συμμαθητές του, έβαλαν τα κλάματα. Άλλοι ζωγράφισαν για εκείνον, ενώ μερικοί έγραψαν στιχάκια στο θρανίο του.

    «Για δύο εβδομάδες δεν έγιναν μαθήματα. Ο τραγικός χαμός του Βασίλη τους ένωσε πολύ σαν τάξη. Στενοχωρήθηκαν πολύ οι συμμαθητές του», σημείωσε η μητέρα του φίλου του 11χρονου.

    Όταν κόντευε το μνημόσυνο του Βασίλη, η ψυχολογία των παιδιών επηρεάστηκε και πάλι. «Το συζητούσαμε όλη την εβδομάδα και πήγαμε ξανά στον ψυχολόγο. Όταν συνειδητοποίησε ότι ο φίλος του είναι στο μνήμα, ήταν πολύ δύσκολη η κατάσταση. Στο μνημόσυνο δεν πήγαμε, δεν ήθελαν οι γονείς. Πήγαμε μόνοι μας λίγο αργότερα», τόνισε η μητέρα.

    «Έχουμε φόβο» – Αιχμές για την πραγματογνωμοσύνη

    Μέχρι και σήμερα οι απορίες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες βρήκε τραγικό θάνατο ο μικρός Βασίλης είναι πολλές. Οι γονείς του μικρού δεν έχουν λάβει ακόμα απαντήσεις στα ερωτήματα που τους βασανίζουν.

    «Έχουμε φόβο που πάνε τα παιδιά μας στο σχολείο. Έχουμε και εμείς απορίες. Ποιος φταίει γι’ αυτό;», δήλωσε η μητέρα του μαθητή και πρόσθεσε πως μεταξύ των γονιών κυκλοφορούν πληροφορίες που αναφέρουν ότι έχει βγει το πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης. «Δεν μας έχει ανακοινωθεί τίποτα. Ίσως το έχουν κρυφό. Λένε ότι δεν έχει βγει κάτι», ισχυρίστηκε.

    Για το φρικτό συμβάν υπογράμμισε πως έχουν γίνει τραγικά λάθη. «Από τη στιγμή που άνοιξε ο χώρος και έριξαν τσιμέντο, υποθέσαμε ότι ολοκληρώθηκε το έργο. Ο καθένας έκανε τις εργασίες ό,τι ώρα ήθελε. Ο διευθυντής μας ήταν αρνητικός αλλά κανείς δεν τον άκουγε. Ούτε από τη Πρωτοβάθμια ούτε από τον δήμο. Δεν τον θέλουν. Θέλουμε να μάθουμε ποιος φταίει. Να μην το αφήσουμε. Να ηρεμήσουν έστω και λίγο οι γονείς του Βασίλη».

    Το thestival.gr επικοινώνησε με τον δήμαρχο Σερρών Αλέξανδρο Χρυσάφη και ερωτηθείς για το εάν έχει ολοκληρωθεί το πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης, απάντησε πως δεν έχει καμία ενημέρωση.

    Για το τραγικό συμβάν η ΕΛ.ΑΣ. προχώρησε στη σύλληψη του 52χρονου εργολάβου που ανέλαβε τη μετατροπή του καυστήρα θέρμανσης σε αντλία θερμότητας γεωθερμίας στο συγκεκριμένο σχολείο και ενός 43χρονου ηλεκτρολόγου, οι οποίοι στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι.



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ