Τραγωδία στην Πάτρα: 58χρονος λιποθύμησε μέσα σε ταξί – «Έφυγε» από τη ζωή μετά από λίγο

Τραγωδία εκτυλίχθηκε στην Πάτρα, το πρωί της Τρίτης (25/2), καθώς ένας 58χρονος άνδρας έχασε τη ζωή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24 ο άτυχος άνδρας, επιβιβάστηκε σε ταξί, από την οδό Ευβοίας, με κατεύθυνση την περιοχή των Συνόρων. Ξαφνικά μέσα στο ταξί λιποθύμησε με τον οδηγό να τον μεταφέρει άμεσα στο νοσοκομείο «Ο Άγιος Ανδρέας.»

Λίγο αργότερα ωστόσο ο άνδρας έφυγε από τη ζωή από παθολογικά αίτια, βυθίζοντας στο πένθος τους οικείους του.

 



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ